14 Mart 2012 Çarşamba

İndirimden bulduğum bir şaheser!


Ben ki indirimden sadece beyaz tshirt, gri atlet alan biriyimdir, bu sene şu son hareketimle indirimin hakkını verdiğime inanıyorum. Evet hem de martta!

Geçen sezon dergilerde, internette ve Bottega vitrininde gördüğüm anda vurulduğum tek bir ayakkabı vardı, normalde her sezon giyilebilecek klasik ve sade ayakkabılar almayı seven ben bu ayakkabıya vurulmuştum. Ve tabii ki almamıştım :) Ne şanslıyım ki beğendiğim ve alınmayacaklar listeme yazdığım bu ayakkabılarla geçen hafta Beymen’de karşılaştık! Hem de indirim bölümünde! Nasıl olduğunu sorduğumda Bottega’da sezonu geçen ürünlerin Beymen’e geçirildiğini öğrendim. Darısı knot clutchların başına diyelim ☺
%50 + %20 gibi güzel bir indirimle çok çok çokk uygun bir fiyata kocaman bir gülümsemeyle elimizde torbalarla çıktık dışarı =) hemen yaz gelsin de yazlık ayakkabılarımızı çıkartalım ve giymeye başlayalım!

Havaların güzelleşmesi ile birlikte fotoğraflarımızı ve kombinlerimizi de koymaya başlayacağız, sadece bu soğuk hava içimizi karartıyor, canımızı sıkıyor ama biz şimdiden kombinlerimizi tamamlamaya başladık bile ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...