10 Eylül 2012 Pazartesi

L'OFFICIEL TÜRKİYE'de

Ipad çıktı mertlik bozuldu biliyorum ama benim için dergi okumanın keyfi her zaman bir başka. Her bir sayfayı çevirdiğinizde yeni bir dünyaya açılıyor, kimi zaman o dünyaların içinde kaybolup gidiyoruz... Sayfanın kokusu, kağıdın dokusu bile benim için özel, dergiyi ilk ambalajından çıkarttığınızda reklam dolu ilk 20 sayfaya bile bakmak benim için keyif... 2010 yılında Vogue’un ülkemize adımını atmasıyla Türk insanının modaya bakışı değişti, daha da bilinçlendiler ve modanın büyüsüne kapıldığımızı fark ettik... Ve evet şimdi hazırız... Hoşgeldin L’OFFICIEL... Bu sefer sana çok iyi bakacağız...

Daha önceden Kasım 2000 tarihinde Doğuş Grubu tarafından Türkiye’de yayınlanan dergi ülkemizden çekilmişti... Modaya bakışın çok daha farklı olduğu günümüzde L’OFFICIEL dünyadaki başarısını burada da sürdürmek için tekrardan merhaba dedi bu ay... Eylül her zaman yeni başlangıçlar için ideal bir zamandır değil mi?

Peki bu sayıda neler var, neleri beğendik?
Moda dergileri genel olarak görsellerden kombinlerden oluşur, fakat L’OFFICIEL bizlere moda ile bağlantılı hikayeler sunuyor. Normalde dergi okuma hızımın 30 dk. (fön çektirme süresi) olduğunu ve L’OFFICIEL’i 3 günde bitirdiğimi söylersem derginin içeriğinin ne kadar zengin olduğunu tahmin edebilirsiniz diye düşünüyorum...

Bayıldığım bölüm BU AY bölümü... Özellikle Marc Sanatın Peşinde, Global Gezginin Alışveriş Takvimi, Chanel’in yeni parfümü Coco Noir’ın hikayesinin anlatıldığı Venedik Kurtarıcı Şehir, Büyük Sır – Fifty Shades of Grey ve Moda Sergilendiğinde konularını bir kenara not edin çünkü ben hepsini altını çize çize okudum...

 
 
Moda, güzellik ve aksesuar konusunda oldukça doyurucu... Tüm sezon trendlerini takip edebileceğimiz bir rehber niteliğinde olmuş çok başarılı! Zaten derginin Türkiye’de olmak istediği konum şöyle açıklanmış: “L’OFFICIEL, lüksü sadece ulaşılması gereken bir hayal değil, günlük yaşamın bir parçası olarak yorumlayacak. Gerçek hayatın içinde yerini bulan modayı samimi bir dil ve sofistike bir görsellikle sunacak ...” Biz de günlük hayatta böyle değil miyiz? Hangimiz podyumdan fırlamış gibi dışarı çıkıyoruz ki? Gap kotun üzerine H&M kazak ve üzerine marka bir çanta ya da ayakkabı kombini ile  bizden havalısı yok biliyoruz =) Ve artık L’OFFICIEL de ay başlarında başucumuzda yerini alacak... Şimdiden ekim ayındaki BU AY konularını çok merak ediyorum...


Tekrardan hoşgeldin L’OFFICIEL!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...