9 Ocak 2012 Pazartesi

En çekici bakışlar için...

Sizler de benim gibi kirpiklerinizin kısa oluşundan şikayetçiyseniz karşınıza çıkan her türlü yolu denemişsinizdir. Mükemmel etkiler vaat eden her bir maskarayı denemenin yanı sıra kirpik perması, kirpik uzatıcı serumlar vs. de denemişliğim var. Ama en garanti yolu tabii ki de takma kirpikler! Geçen senelerde tekli olarak aldığım minik kirpik parçacıklarının yerine bu sene tam takım olanları ile ilerlemeye karar verdim =) Ve ilk iş olarak MAC’e gittim. Birbirinden büyüleyici kirpiklerin arasında kaybolurken doğal ve gerçekçi olanları seçmeye karar verdim ve aşağıdaki iki kirpiği de aldım, kenarları dışa doğru daha kıvrık olana özellikle bayıldım ama gündüz kullanıma pek uygun değil (yılbaşı gecesi kendilerini ilk kez denedim ve gerçekten büyüleyici =) diğeri ise her zaman kullanılabilecek doğallıkta.

Biliyorsunuz ki kirpikleri güzelce yerlerine yerleştirdikten sonra eyeliner ya da far sürmeliyiz ki belli olmasın küçük sihirimiz =) Yılbaşı gecesi bu senenin favori farlarından olan Chanel’in simli siyah krem farı ile göz makyajımı tamamladım ve mükemmel oldu!

Bu arada ilk denememde her ne kadar zorlanmış ve her tarafıma yapışkandan bulaştırmış olsam da birkaç denemede bu işi çözeceğime inanıyorum. Gerçekten süperler, buna değer!

Nasıl uygulayacağımıza gelince:
1. Öncelikle takma kirpiklerimizi cımbız yardımıyla paketinden nazikçe çıkartıyoruz.
2. Göz kapağınızın üzerine getirerek göz yapınıza uygun olup olmadığını ölçüyoruz. Eğer büyükse bir makas yardımı ile fazla olan bölümü dikkatlice kesiyoruz. (Makas için kağıt makası yerine parfümerileride satılan kozmetik makaslarını tercih etmelisiniz)
3. Yine MAC’te bulabileceğiniz DUO kirpik yapıştırıcısını kirpiklerimiz diplerine hafifçe sürüyoruz.
4. 25 – 30 saniye bekledikten sonra cımbız yardımıyla kirpik diplerimize takma kirpiklerimizi yerleştiriyor ve cımbızın arkasıyla daha sağlam yapışmasını sağlıyoruz. (Kirpik yapıştırıcısının beyaz rengi sizi korkutmasın çünkü kuruyunca şeffaf oluyor )
5. Eyeliner veya koyu bir far ile kirpiklerimizin üzerinden geçiyoruz.
6. Son olarak kendi kirpiklerimizi rimel yardımı ile şekillendiriyoruz.
7. Ve tamamdır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...