12 Ocak 2012 Perşembe

MAPA: sade, kaliteli ve farklı...

Geçen gün kızlarla yemek yemek için buluşmuşken kendimizi birden gece için program yaparken bulduk. Siyah pantolon üzerine giydiğim çiçekli bir gömlekle kendimi hiç de hazır hissetmiyordum geceye…  Beni en iyi hissettirecek şeyin üstüme alacağım farklı bir bluz ile olacağını düşünerek İstinye Park’ta gezinmeye başladık. İstediğim güzel bir dekolteydi aslında. Ne çok bağıracak şekilde olmalıydı, ne de çok kapalı günlük her hangi bir kıyafet gibi. Zara, H&M, Twist, Yargıcı, DKNY, Vakkorama gezdikten sonra burada kesin bulacağım düşüncesiyle kendimizi MAPA’ya attık. MAPA benim için vazgeçilmez markalardan biri. Hem pişti olmanız bir Zara ve H&M’deki gibi yüksek değil, hem de ürünleri çok kaliteli ve özel parçalar, gönlümü fethetmesinin en önemli sebebi tabii ki “sade” olması.

MAPA konusunda yanılmadığımı bir kere daha anladım ve o kadar saat ayağımızda topuklularla koşturduğumuza yandım. (Sabah ayağımı burkmuştum ve ağrı gittikçe daha da kötüleşiyordu) Ve önü V yaka dore düğmeleri bulunan ve sırt bölümünün ortası boyundan bele kadar açık olup dantellerle kapatılmış beyaz saten bir bluz buldum! Anlatması çok zor ama resimle daha iyi anlayacaksınız =) Tam da aradığım bluzdu! Siyah pantolonumla da çok uydu ! Altına da bagajdaki ayakkabı koleksiyonumdan arkası kapalı bej Sergio Rossi’leri giydim ve geceye hazır hale geldim!

Bu güne kadar MAPA’yı keşfetmemişseniz en kısa zamanda uğrayın derim. İstinye Park, Nişantaşı ve Bebek’te butikleri bulunuyor, 4. Levent’te de outletleri varmış. Ben özellikle montlarına bayılıyorum, hem sıcacık tutuyorlar hem de herkesle pişti olmayaccağınızı bilerek gönül rahatlığı ile giyebiliyorsunuz. % 50 indirim olduğunu ve bluzumu indirimli aldığımı da eklemek istiyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...