9 Ocak 2012 Pazartesi

İpad'iniz ile trendleri yakalayın!

Sonunda bembeyaz ipad’ime kavuştum! Teşekkürler Turkcell! İlk olarak blogger application indirdim ve ipad’in sihirli dünyası içinde kayboldum. Günlerdir yaptığım hazırlık sonrası teker teker kılıflarımı denedim ve hepsi çok çok güzel olduu !!

Eğer ki siz de İpad'inize zarar gelmesin, ve aynı zamanda o da sizin gibi trendleri takip etsin istiyorsanız işte almanız gerekenler listesi:

1. Mat ekran koruyucusu 
2. Arka yüzünü korumak için sert case (benim terrcihm şeffaf olan ama çok renkli bir kişilikseniz renkli hatta desenli, karakterli olanlar bile var)
3. Çantada taşımak için kılıf:
İşte burada benim favorim Stella McCartney Falabella Case. Bu seneki başarılı çanta tasarımları ile IT BAG’ler arasında yerini alan Stella McCartney’nin yine zincir detaylarını taşıyan, yumuşacık, parlak siyah ipad kılıfını gerçekten çantamdan çıkartmak istemiyorum.  Diğer markalar gibi bağırmadığı için de tercih sebebim.  Ben 2 ay önce almıştım ama şu an Beymen’lerde lacivert, füme ve bordosunu bulabilirsiniz.

4. Toplantılar ve okul için:
Uzun süreli bir iş yapacaksanız eliniz yoruluyor, özellikle toplantı ya da ders sırasında daha net görebileceğiniz bir açıyı ayarlayabileceğiniz orjinal katlanabilen kılıfları öneriyorum. Benim tercihim lacivert renk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...