21 Kasım 2011 Pazartesi

Bath & Body Works Türkiye'de!

Shaya Park Bravo ortaklığının ilk transferi Bath & Body Works İstinye Park'ta ilk mağazasını açtı. (İkinci mağaza da İstanbul Anadolu yakasında Bağdat Caddesinde) İçinde parfümden makyaj malzemelerine, kişisel bakım ürünlerinden, oda kokularına kadar bir çok çeşit bulmak mümkün.

Açıkçası açıldığından beri bir çok kez önünden geçmeme rağmen dolaşmak için bir türlü fırsat bulamamıştım ama geçen hafta dayanamayıp içeri girdim. Zaten içeriye girdiğiniz an dekorasyon ve ambiyans sizi içine çekiyor ve kendinizi bütün ürünleri tek tek koklarken ve denerken buluyorsunuz. Hele bir de bunların hepsinin mis kokulu ve cici paketli olduğunu düşünürsek içeride tüm gününüzü harcamanız olası :)

Neler mi aldım? Evim için buhardanlık ve muhteşem bir vanilya kokusu aldım. Bana kalırsa siz de yakın zamanda bir Bath & Body Works ziyareti yapın ve muhteşem aromalar karşısında kendinizi kaybedin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...