28 Kasım 2011 Pazartesi

İpekyol alışverişi


İpekyol’un lookbook’larına bayılıyorum, her sayfasında mutlaka beğendiğim bir ürün oluyor ama iş mağazaya girince tamamen değişiyor. Vitrinler gerçekten çok etkileyici, çok güzel ama içeride ya ürünlerin sunumundan ya da peşpeşe dizilmiş karmaşıklıktan hiç bir şey beğenemiyordum... kii bugüne kadar :) Bugün Capitol'deki İpekyola bir şey bulacağımı hissederek girdim… Ve hemen girişteki 3. askıda hoşuma giden bir bluz buldum!!
Bu mutlulukla güzelce İpekyol içinde tur attıktan sonra ellerimde uzun zamandır aradığım ispanyol paçalı siyah bir pantolon ve omuzları dantelli pudra renginde bir penye ile kendimi kasanın önünde buldum. Acaba o siyah ceketi alsa mıydım, fiyonklu gömlek de baya güzeldi diyordum ama bir yandan :) (Penyenin fotoğrafını lookbookta buldum bile bakınız)


Annem "kızım Zara'dan Mango'dan alacağına yerli ürün al git İpekyol'a Yargıcı'ya oralardan giyin" der hep… Böylece anne sözü de dinlemiş oluyorum :)

Elimde poşetlerle İpekyol’dan çıkarkenki gülümsememi görmeliydiniz! Umarım İpekyol konusunda şeytanın bacağını kırmışımdır, ilerleyen günlerde aynı performansı göstermeyi ben de istiyorum =)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...