23 Aralık 2011 Cuma

the POREfessional ile profesyonel makyaj!

Benefit’in bizleri alıp masal dünyalarına götürmesini çok seviyoruz. Pembeli yeşilli rengarenk kutularının her birinin ayrı bir hikayesi olması çok hoşuma gidiyor. Benetint ile gönlümün sultanı olmuş bu markanın “the POREfessional” ürünü ile 3 hafta önce Sephora’nın kasasında tanıştım. Evet kasada ödeme yaparken elim durmuyor bir yandan herşeyi karıştırmaya ve denemeye devam ediyorum =) Gözenek kapatıcı özelliğe sahip bu ürünü denemek için elime sürdüğüm anda elim yumuşacık ve pürüzsüz oldu. Öyle pudramsı bir dokusu var ki çok beğendim. Makyaj öncesi mükemmel bir baz olacağını düşündüm, hatta belki fondotene bile gerek kalmayabilir diye aklımdan geçirdim ama almadan çıktım =) Ve ne yazıkki her zamanki gibi aklımda kaldığı için bugünkü Sephora ziyaretimde sepetime bir adet de Benefit “the POREfessional” attım. 22 ml olan bu ürün T bölgesinde kullanabilir ve makyajınızın cildinizde daha eşit tonlarda yayılmasını sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...