20 Aralık 2011 Salı

Kadın gözüyle teknoloji: Hangi tableti seçsek? Tabii ki İpad :)

Trendlerden bahsederken teknolojik trendleri atlamak olmaz! Şu son 5 yıla dönüp baktığımızda hayatımızda ne kadar da çok şey değişmiş değil mi? Cep telefonlarımız, bilgisayarlarımız ile aklımıza gelemeyecek şeylere tanık olurken şimdi de hayatımıza tabletler girdi. (Gerçi ben hala hayatıma girmesini bekliyorum da olsun son 10 gün artık!)

Başta İpad olmak üzere, Samsung Galaxy Tab, RIM PlayBook, Sony Tablet S vs. Bunların teknolojik özelliklerini sıralayacak değilim (artı anlamıyorum da) ama gönlüm İpad’den yana olduğu için diğerlerinin üstün özelliklerini göremiyorum bile =) Sadece Sanırım Samsung Galaxy Tab’de duvara yansıtılabilmesi için giriş + usb bölümü varmış (ki aslında sunum vs. yaparken çok faydalı olabilecek iki özellik) iş hayatında ya da okulda kullanmayı düşünüyorsanız Galaxy Tab aslında daha kullanışlı. Ama işte gel gör ki gönül İpad diyor da başka bir şey demiyor. Kılıfım bile hazır, sadece seni bekliyorum Turkcell! Bu arada mart 2012’de İpad 3 çıkıyormuş zaten umarım o zamana kadar ulaştırırsın :)

İpad’lerden bahsetmişken aksesuarlarından bahsetmemek olmaz tabii ki de. Zaten işin en güzel kısmı kılıfları bence! Sizler için yine çok güzel bir kolaj hazırlıyorum, en güzel ipad case’lerini görebileceğiniz postum için bekleyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...