23 Aralık 2011 Cuma

2012 yazına hazırlık: terlik alışverişi =)


2012 Bodrum’u için ilk alışverişimi yaptım! Geçen sene mayısta almak istediğim ama ne yazık ki tükenmiş olan (! Mayıs ayında arkadaşlar !) Chanel parmak arası terliklerden bahsediyorum. Geçen sene dersimi iyi aldığım için 2012 Cruise koleksiyonunu kaçırmayacağım diye kendi kendime söz vermiştim. Hafta sonu İstinye Park’tayken hedefe odaklanıp doğru Chanel’e gittim ve bir de ne göreyim! Benim terlikler dizilmiş bana göz kırpıyorlar =) Madem öyle işte böyle diyip ayağıma göre olanı denedim ve kasaya doğru yöneldim. Toplam 10 dakikamı almamıştır diye düşünüyorum =) Sonra ne mi oldu…  Evet, elimde poşetimle Chanel’den dışarıya çıktığımda şakır şakır yağmur yağıyordu =) İşte terliğim ☺

P.S:Chanel’e her Pazartesi akşamı yeni ürünlerin geldiğini belirtmek isterim. Bir süre daha numaralar gelmeye devam edecekmiş, salı günlerini kaçırmayın derim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...