19 Aralık 2011 Pazartesi

Trend alarmı: Fil topuklardan uzak durun!

Bu sene siz de benim gibi gezip gezip “tamam işte bu ayakkabı!” diyemiyorsanız kalın topuk modasına alışamamışsınız demektir. Evet evet fil ayağına benzeyen (tabi daha incesi=), hafif bombeli ve yamuk duran topuklardan bahsediyorum.  İlk olarak Yves Saint Laurent 2011 bahar koleksiyonu ile hayatımıza girdiler, sonra da her marka çok güzelmiş gibi benzerlerini kış koleksiyonlarında bolca kullandı! (özellikle siz Prada ve Miu Miu ikilisi!) Israrla kaç kere denedim ama gerçekten kendimi ne kadar zorlasam da, arada %30 indirime girmiş olsa da kalbimi küt küt attırmadı üzgünüm.  Sivri topuğun verdiği asil duruşu sağlayamadığı ve tam tersine bacaklarımı yamuk gösterdiği için bu kadar nefret besledim bu modellere :) 2012 bahar koleksiyonlarında henüz rastlamadım ama umarım bir son dakika sürprizi yapmaz tasarımcılarımız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...