29 Aralık 2011 Perşembe

Yeni yıl mesajınızı Nil Karaibrahimgil'le birlikte söyleyin


Geçen gün mail kutumu açtığımda bu seneki ilk yeni yıl kutlamamla karşılaştım. İlk mesajımı gönderen kişi Nil Karaibrahimgil’di, sağolsun benim için özel bir şarkı bestelemiş birde düet için bir arkadaşımı seçmiş J
Bende bu jestine karşılık iade-i ziyaret mantığıyla arkadaşım için bir tane hazırlamaya karar verdim ve Dove’un 4 adımda düet kampanyasıyla Nil Karaibrahimgil ile birlikte şarkı söyleme fırsatı budum.
 Seslerini ve sevgilerini diledikleri kişiyle paylaşmak isteyenler , Nil’in Dove için yazdığı her biri kendine özgü içeriğe sahip 4 yeni şarkıya bilgisayar mikrofonları veya cep telefonlarından eşlik edip dijital ortamda seslerini kaydedebiliyorlar. Ayrıca hazırladığınız bu düet kayıtlarından özel video klipler oluşturup,  iletmek istediğiniz özel mesajınızla bu klipleri sevdiklerinizle paylaşabiliyorsunuz.
Hepimizin reklamlardan aşina olduğu bırak sana dove baksın şarkısının 4 versiyonunu hazırlayabilirsiniz.
Yılbaşı, Doğumgünü, seni seviyorum ve özledim temaları arasında şu an için en çok tercih edilen şüphesiz yılbaşı şarkısı.
www.nilleduet.com adresinden siz de düetinizi yapıp sevdiklerinize gönderebilirsiniz.


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...