23 Aralık 2011 Cuma

Lale Devri: Serenay Sarıkaya’nın yakası taşlı gömleği


Her ne kadar çok fazla dizi izlemesem de arada bir Lale Devri’ne bakıyorum. Zaten arada bir baktığım için de olayları anlamakta güçlük çekiyorum, bir ara Yeşim arabasıyla uçmuştu, sonra çocuğu olmuş falan =) Beni ilgilendirenler kıyafetler, birkaç bölüm önce izlerken Yeşim’in önlük (bebe) yaka taşlı beyaz gömleğine bayılmıştım, birçok yerde araştırdım ve bulamadım, çoğu kişi de bloglarda o gömleğin nereden alındığını soruyordu veee sonunda buldum!

Kendimi internette gezinirken kaybettiğim günlerden birinde SML & Elif Kayıkçı’nın facebook sayfalarında buldum. Ve bir de ne göreyim Yeşim’in gömleğini onlar yapmış. Vakit bulduğum ilk fırsatta hemen sipariş vereceğim.

Demet Akalın, Petek Dinçöz, Esra Erol gibi ünlülerde ve Adını Feriha Koydum, Küçük Sırlar dizilerinde bayıldığımız kıyafetlere de onlar imza atmışlar, ilk fırsatta butiklerini ziyarete gideceğim.

Boutique Rouge : Bağdat cad. Yenel apt.350-F Erenköy(Şaşkınbakkal Akbank altı,eski NR:39)
Tel:0216 360 21 46

Ellerinize sağlık kızlar!
http://simalelif.blogspot.com/ adresinden bloglarını da inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...